Автор
|
Ім’я та прізвище
|
Барицька Уляна, Олійник Христина,
Окопна Марта
|
Назва
навчального закладу
|
Тернопільський
національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
Місто, село,
район, область
|
м.
Тернопіль
|
Відомості про тренінг
|
Дати
проведення тренінгу
|
05.02.2018
- 09.02.17
|
Тренери
|
Маланюк Надія Богданівна
|
Опис інтегрованого навчального проекту
|
Назва
|
" Що ми знаємо про океани Землі?"
|
Стислий
опис
|
Інформаційна година розрахована на учнів
молодшої школи, зокрема для 4 класу. Метою цієї години закріпити знання учнів про океани землі та їх частини. Ця година допоможе учням висвітлити значення океанів
та використання його багатств людиною.
|
Предмет,
навчальна тема
|
Основний
предмет – природознавство
Тема:
Океани Землі.
|
Клас (вікова категорія)
|
4 клас, 9-10
років
|
Приблизний
час реалізації проекту
Даний проект
розрахований на 1 день.
|
Навчальні цілі
|
узагальнити і закріпити
знання учнів про океани Землі та їх частини;перевірити засвоєння учнями
визначення основних понять з цієї теми; вдосконалити вміння користуватись
картою, висвітлити значення океанів та використання його багатств людиною;
формувати вміння логічно міркувати, чітко висловлювати свою думку, працювати
колективно, узгоджено в групах, парах та індивідуально; розвивати пам'ять,
увагу, мислення; використовувати здобуті знання в практичних завданнях;
збагачувати словниковий запас учнів новими словами та термінами; пробуджувати
пізнавальний інтерес; виховувати захоплення неповторністю природи, бережне
ставлення до природних багатств нашої Землі.
|
Очікувані
результати навчання учнів
|
·
зацікавленість
учнів проектною діяльністю;
·
підвищення
рівня екологічної культури;
·
активна
позиція у природоохоронній діяльності;
·
розширювати
поле для самостійно – пізнавальної діяльності;
·
створення
умов для реалізації кожної особистості.
Завдання проекту:
·
ознайомитися
з океанами Землі;
·
розширити
уявлення про тваринний і рослинний світ Світового океану;
·
дізнатися
про природоохоронну боротьбу людей.
|
Компетентності:
|
Екологічна
грамотність і здорове життя.
Основні
компетентності у природничих науках і технологіях.
|
Диференціація
навчання*
|
Учні, що мають проблеми у навчанні
|
В даному проекті учні всі рівні, і тому немає
потреби ділити учнів.
|
Обдаровані учні
|
Обладнання
|
інтерактивна дошка, карта
півкуль, контурні карти, ілюстрації, роздатковий матеріал, ноутбук, проектор,
учительська презентація.
|
Друковані та Інтернет ресурси
|
Презентація, буклет, брошура, інфографіка, хмарка тегів
|
Немає коментарів:
Дописати коментар